one thing left

En sak jag kan säga just nu är att jag verkligen skäms över att vara människa.
Kollade nyss på bilder av djurexpriment från Kina. Det är vidrigt, jag mår illa av våran ras. Till och med apor som vi är släkt med kan vi inte behandla rätt. 
Och direkt efter jag ser en masa bilder av kaniner som ligger och lider lägger en person upp en bild på en pälsjacka av just kaniner. Fyfan va vidriga mäniskor säger jag bara!
Jag stödjer inte, kommer aldrig och har aldrig gjort, allt detta med djur som ska lida för mäniskans skull.
Att köpa riktig päls är vidrigt! Samma sak med zoo, varför ska man ta djur och kasta in dom i burar bara för att sedan bli ut stirrade när dom skulle kunnat springa fritt i det som dom kallar hem?
Expriment och allt som har med djur är så jävla vidrigt, och jag är så glad att det finns mäniskor som jobbar mot detta. Önskar bara man kunde gjort mer än att hata bakom en dator skärm..


jag vill inte lägga upp bilder, men det finns på facebook på en sida som heter forkning utan djurförsök om ni vill se, riktigt grova bilder dock..
Allt jag har att säga för nu. Skäms verkligen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0