min kropp blir utsatt för nålar..

Hej! Jag va till UMO idag pga att mina ppiller (om det är dom) gör så min kropp flippar. Slutade med att jag fick tid till doktorn som ska ta cellprover. Ska även känna efter knölar på brösten då jag måste tillbaka direkt. Känns ju kul att det kan vara något illa den här gången..
Imorgon ska min kropp utsättas för nålar ännu en gång, först på sjukhuset. Ska vara där strax efter 7 på morgonen och få kontrastvätska och sen ner till magnetröntgen. Sen strax efter elva ska jag till Peckas där Emil ska pierca mig. Får se när det kommer bild, kommer vara styggt i början. 
På kvällen kommer Malin (om inte vi drar dit) så ska vi bara mysa hela kvällen. Det behövs nu!

Ikväll ska vi nog vara med Alexandra, kanske mysa med Nikki, vem vet? Nu värker min kropp så sinnes sjukt mycket att jag ska dö en stund. 





Peace out! / Thezz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0