kewl..

Shooo
Kul att blogga med all denna respons man får, får verkligen insperation till att fortsätta. (ironi) Ja jag har inte gjort mycket alls, legat hemma i fosterställning typ. Idag har jag jobbat och blivit attackerad av en massa barn, en unge slog mig också. Så jag slog tillbaka! Nerå. Efter jobbet gick jag med Johanna och Rickard till Frösön och tog bussen därifrån, när jag kom hem var jag ute och sprang och sen duschade.
Nu sitter jag ensam hemma och har så tråkigt man bara kan ha. Fml just nu.
Inte så lätt att få den där "happy feelingen" när man är så här ensam om nätterna. What ever. Fått ny telefon också, den är helt okej, utom batteriet som håller en dag.
Ska jobba imorgon, vart jag blir och med vem har jag ingen aning då jag antar att min handledare blivit farsa och blir nu borta 10 dagar. 

Peace out.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Finis! Jag vill att du bloggar lite mera. Får du bloggtorka kan du ju alltid skriva om din underbara tvilling! :D Pussar

2012-05-04 @ 15:44:40
URL: http://crushorcrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0