fler hål

Tjohoo. 
Var ju på magneten i onsdags morse, trodde jag skulle få sitta med handen i bara men ikke, dom skickade in hela mig i en as trång sak. Inga kläder eller smycken var tillåtet heller så fick ligga näck i ett fint nattlinne som var öppet framtill i en halmtimma i den där högljudda saken. Lagomt sur var jag också då jag hade sovit knappt 2 timmar och allt jag gjorde blev fel den morgonen..
Men jag överlevde. Efter det så åkte jag hem en snabbis sen ner på stan och piercade mig igen. Älskar det!! Är det wierd att få en kick av att få en kanyl i sig? 

Mer har typ inte hänt direkt. Va på krogen igår lite spontant sådär. Efteråt kom Max och hämtade oss så åkte vi på roadtrip. Blev strypt av bältet x antal ggr också. Men de va kul, sen lämnade vi Emma och åkte hem till oss och nötade super mario tills alla utom jag låg och sov. 

Det va typ det, här är en bild på nya piercingen. Kunde inte lägga ut innan för jag har haft en FET fläskläpp, fortfarande svullet men inte lika mycket. 




Peace!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fina du!! <3

2012-03-10 @ 19:04:03
URL: http://crushorcrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0