Hearts a mess

Varit lite halv krasslig idag men jobbade gjorde jag ändå, gipsade skiten ur ett badrum. 
Sen åkte bil och lyssnade om och om och om på Gotye. I'm in love!

Minns du när det var du och jag mot världen? Vi tog oss igenom allt. 
Men nu har även du förändrats, men älskade vän..



Kollade igenom lite gamla bilder på datorn och hittade mina älskade som nu är borta.
Men inte för långt, tror någon är här och spökar på nätterna. (:



Farmor 



Första KMet. Det var så sjukt roligt!

Det finns så många bilder här så herre gud! Men dom ska inte upp, det var förr, nu jobbar vi på nuet. 
Tänkte iaf bara kika in och säga hej, jag lever. 

Pick apart
The pieces of your heart
And let me peer inside
Let me in
Where only your thoughts have been
Let me occupy your mind
As you do mine

Your heart’s a mess
You won’t admit to it
It makes no sense
But I’m desperate to connect
And you, you can’t live like this

Det blir en as störig färg bakom texten som inte går att ta bort så det får vi lära oss att leva med.
Oh well, nu ska jag nörda OC, fick sista säsongen idag. Woop!

So Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0