ZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz........

Sue!
Är glader idag med! Mami kom hem igår, sjukt skönt! Fick en one pice och en vattenpipa av henne också. (': Underbar hon är!
Men just nu sitter jag i hackås och är barnvakt till Julia med Johanna och Jesper. Dock lekte hon nästan bara med Jesper.. Sofie var och hälsade på också, det var mys!
Vi lagade tacos till middag och Jesper lärde Julia hur man inte ska beté sig, tex sitta på bordet. haha.
Men vafan, det dog hon inte av. Johanna och Jesper gick upp med Julia runt 20-21 och dom har inte kommit ner än så jag antar att dom däckade allihopa. Tur jag har Gizmo och Viggo att roa mig med och höra när Chapplin piper från hallen. (:
Imorgon ska vi hem igen till mami för på måndag är det skola, och första dagen på apu:n. Ska dock ha min på skolan första månaden men det blir nog kul.

Har tänk på en grejj nu när jag läste lite bloggar och det är att alla (inte ALLA, men dom flesta) bloggare som är mer känd och tjänar på det skriver att dom är mänsklig och lika trevlig och givmild som vilken annan person som helst. I alla fall kan jag verkligen inte hålla med! Om dom nu tjänar så bra så är det för att dom handlar dyra saker. Typ jackor för 4000 kr och strumpor för 400 kr osv. Fel att handla random grejjer som strumpor iaf för normat pris och kanske ge en välgörenhet lite då och då. Som att det kommer köra deras ekonomi i grunden..
Men det är deras val, men då ska dom fan inte säga att dom är som alla andra, för vi som har mindre ger mer utan att förvänta oss något tillbaka.
En bloggare kanske skulle göra det för att få en bättre bild och få fler läsare.

Aja det är min tanke idag, efter mina drömmar osv. Tänker dock inte skriva om det här, nu.
Nu ska jag sega vid tv:n sen sova. Håller tummarna för något bra på cartoon network.
Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0