Så jävla ont..

Hej, idag är en dålig dag. En sjukt dålig dag, vill bara lägga mig ner och gråta. Mina fingrar är sjukt svullen och jag har jätte ont från armbågarna och ut i hela händerna. Kan inte änns knyta näven för fingrarna har blivit för fet.
Men vad spelar det för roll, ingen bryr sig ju så.. Min syster har ännu ondare som nyss opererat halsmandlarna och polyperna så hon har svin ont. Dock har hon smärtstillande som kan hjälpa henne.
Jag får väl bita ihop som jag gjort ca ett år nu, eftersom vart jag mig än väder så får jag ingen hjälp.
Inte så konstigt kanske eftersom ingen tar tag i något, inte änns jag tycker synd om mig själv.
Ne jag skiter fan i allt nu, kommer ju inte kunna jobba på måndag heller om det är så här för när jag jobbade även fast det var lite svullet den här veckan så har det ju blivit mycket värre nu. Så jag går ju miste om lön där också då. Jippi!

Jävla skit, nu ska jag lägga mig igen, ingen mening att vara uppe när allt bara går dåligt heller.
Sjuk var jag igår också, ut på kvällen. Var väl helt okej. Nyckter dock. Ikväll är det vollyboll fest med alla lagen men jag ska inte gå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0