and the show goes on.

Hej!
Ja så här gick det när vi ringde. Mamma ringde hälsocentralen och dom sa att vi skulle kontakta skolsköterskan eller ortopeden. Så dom vägrade att ta imot mig kan man säga. Och skolsköterskan kan ju inte göra något mer än att ge mig massa tabletter och ortopeden har jag varit hos och han gjorde ju ingenting. (det var han sm sa att det kanske är borta när jag är 50 år.) Så min skolsköterska/min gud, ringde hälsocentralen igen och skällde ut dom och tvingade dom att ge mig en tid. Så sim sallabim så fick jag tid nästa tisdag. ÄNTLIGEN! Och min skolsköterska sa även att vi måste skicka in papper till försäkringen igen då dom avslog sist pga att dom inte vet vad det är som orsakar det som händer i min kropp. (konstigt när dom inte försöker ta reda på något...)
Aja så nu kanske jag kan få lite hjälp förhoppningsvis. På skolan kunde jag jobba typ 2-3 timmar, resten fick jag göra "mät jobb" så jag bara kan sätta upp plattorna när jag känner mig bättre. Lite tråkigt men det är ju också något som måste göras.
Nu ska jag fixa naglarna lite. Ingen mening att fixa fint då det förstörs när jag jobbar tyvärr..
Lite nervös också för veckan. Något skulle hända men vet inte om jag ska hålla andan för länge.

Imorgon kan jag lägga upp lite bilder på det jag gjort i skolan och så.
Nu ska jag fixa lite.

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0