Time moves on, do you?

Nu när det bara är en dag tills 2012 så funderar jag lite över vad jag gjort 2011 egentligen. Jag har festat men nästan bara nyktert, jag har varit i skolan men knappt pluggat, jag har haft min första APU utanför skolan som gick rätt awsome och jag har fått mitt hjärta brustet minst 5 gånger. Jag saknar mina älsklingar Freaken, Snuttan, Lelle, min mormor och min vän E.
Med andra ord har detta år sugit lite extra än de andra året. Och mina nyårs löften är enkla:

Jag skiter i mr x nu, han suger.
Jag ska träna så jag kommer i bättre from.
Jag ska inte banta men där i mot äta bättre.
Jag ska sluta röka på heltid då det är löjligt dyrt.
Jag ska spendera mera tid med mina nära och kära.
Och till sist, jag ska bli bättre. Känna ångest, sorg, deprimerad osv så lite det bara går.

Det är mitt nya år, mitt 2012!
Jag bloggar mer när jag kommer till stan imorgon då jag är hos papi nu. Vi har varit på bröllop idag så bilder kommer. Jag har till och med burit in en höna som satt ute på ängen och frös. Hon var jätte snäll och tyckte om mig för att jag bar in henne. Även en höna och en tupp blev vi av med idag, antagligen räven. Hittade massa fjädrar så vi antar det. Men Rävar måste ju få mat dom med, sorgligt bara att det blir som det blir.

Klockan slog nyss 00.00 det betydet sista dagen på året, ta vara på den kära läsare.
Jag lägger upp bilder imorgon om jag har internet hemma, var och shoppade i onsdags också och färgade håret så kommer bilder på det med. 

Puss på er! Peace!
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att se att du tar tag i allt. Helt rätt som du säger, skit i allt dåligt och ha kul istället.

/ :)

2012-01-03 @ 19:58:40
Postat av: Thezz

Tack, ja nu är de det positiva vi fokuserar på. (:

2012-01-04 @ 00:11:52
URL: http://freaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0