less

Så jävla less just nu. I den här familjen är det svårt att få uppmärksamhet, om jag försöker berätta något så är det ingen som lyssnar. Komentarer från x som t.ex:

Jag: Varför kan ni inte vänta, om jag pratar med någon så drar ni iväg direkt men om ni pratar så måste jag vänta på er?
x: Jaha vem pratade du med då? Just det ingen!
Det här va i slutet efter en kväll på krogen då ingen märkte att jag träffade någon jag känner och pratade med dom. Men just det, då hade jag ju inga vänner och ingen hade pratat med mig på hela kvällen.. Enligt dom, och inte änns när jag stod bredvid dom såg dom mig inte så jag blev kvar ensam. Känns ju bra.
Såna här komentarer kommer varje dag från x, och hade jag inte haft så mycket nytt i mitt liv just nu hade jag varit mitt gamla jag. Men börjar typ sakna det om jag ska vara ärlig, brukar tänka tillbaka och önska att jag var där igen. Livet va piss men då visste jag iaf vad det berodde på. Nu är det bara förvirrande...

Såg en hemlös igår. Han hade betalat 5 kronor för att komma in på toaletten för att ha någon stans att dricka sina öl utan att frysa ihjäl. En väktare hade kommit dit och låst upp dörren för att tvinga ut honom därifrån, han hällde ut alla hans öl och stog och höll upp dörren i hopp om att han skulle resa sig och gå ut. Den hemlösa satt lutad mot toaletten och ville inte där ifrån. Inte alls konstigt tycker jag då det ända väktaren gör är att riskera den hemlösas liv för att han ska få avsluta sitt skift och åka hem. Att dom inte hjälper dem att bli ren, skaffa jobb och hem.
KUUUUUUUUUUUUUUUUK, datan dog så texten försvann. Inte lust att skriva om det heller. Ska gå och kolla om det kommer någon buss snart som jag hoppa framför.
Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0