Julhelgerna still is on.

Hej alla! God fortsättning! Hoppas alla haft en toppen jul, jag var bara hemma hos mamma på julafton så kom pappa, Lillemor och Julia dit en sväng med julklappar och sen när dom åkte så kom mina bröder Micke, Pether och Pethers flickvän Elin och hans dotten Agnes. Kvällen var mysig, dock tog den slut för fort.
*Sadface*
Dagen efter julafton så åkte vi till Kicki och åt middag och myste, det var så himla mysigt det! På kvällen kom Emma och Nichole och vi bara tjattrade på och spelade GAMES! Haha nostalgi! Jag och Emma losade dock sjukt mycket..

Igår var jag och Johanna på stan en stund innan vi åkte till pappa. Vi kikade en snabbis på mellandagsrean. Jag hittade 2 klänningar/tunikor för 100 kr och 2 nagellack för 40 kr. Hittade även ett halsband för 50 och en väska för 50 kr. Kändes värt att köpa det.

Snart ska vi åka in till stan igen och sen på torsdag tror jag det var så åker vi tillbaka hit sen åker vi till Kattis och kör skoter hela dagen! (:

Dagen innan nyår blir det bröllop för två underbara människor och dagen efter på nyårsafton så åker vi till stan för att ringa in det nya året med alla fina vänner.

Just nu är jag i Hackås och det verkar som att stormen Dagmar inte vill ge sig direkt, stormar fortfarande..
Nu ska jag mysa mera med Julia, hon pratar så himla mycket nu och är så kram gó!

Bilder på det jag köpt kommer så småning om. Ska se om jag kan få låna pengar till en jacka också som jag VERKLIGEN behöver då min dunnjacka har massor av hål i, det finns inget dunn alls i armvecken och den blåser rakt igenom och det hjälper inte att torktummla eller något.. /:
Men får väl fortsätta frysa denna vinter annars, men det är sjuk rea på wese så tänkte passa på att köpa en bra jacka direkt om hittar pengar hos någon som vill låna ut.

Nu ska jag dra, det är en höna/tupp (?) som låter här inne. Haha landet det! (;

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0