Is it true?

Utgång igår för att fira Lars som fyllde år. Rolig kväll, tappade dock telefonen i golvet på krogen och blev av med batteriet som tydligen hade hamnat i en kompis sko. Hon hade dock hunnit hem innan hon märkte det så får hämta det någon dag, tills dess är jag mobilfri igen. (:

Idag åkte jag och Johanna till pappa, inte hänt mycket alls här mer än lekt med gull Julia som springer och säger "Jag heter Julia" med en dialekt från Luleå. Skönungen.
Jag såg förövrigt slutet av något program om poliser som stoppade pedofiler, eskort och de som säljer obsenta filmer och en av dem som var dömt skar det i magen när de berättade vad han hade gjort. Han hade då filmat när han hade haft sex med djur och då var det (som jag fattade det) mest hästar, och det fanns ca 100 cd filmer i varje låda och han hade kanske över tio lådor.
De som gör något sådans borde man seriöst hugga kuken av för de verkar ju inte veta vafan den är till för.

Aja, sånt för mig så jävla äcklad och blir nedstämd såfort jag tänker på det..
Nej nu ska jag inte deppa, imorgon blir det vollyboll och sen mysa med min underbara Casper som jag saknar redan. Jag vet, jag är besatt av han, men han växer ju så fort. (':

Min underbara syster har ju påbörjat sin behandling nu som ni kan läsa om i hennes blogg:
http://crushorcrash.blogg.se ge henne allt stöd ni kan så fixar hon det. (:
Änskar att jag hade fått så bra hjälp som hon får, dock för annan orsak men ändå. Glad för hennes skull.

I veckan vet jag inte vad som händer försen på onsdag då jag har först prov sen utgång då vi ska supa ner Sofie som ÄNTLIGEN fyller 18 år! Och på torsdag är det julavslutning.

Peace out lovers!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men sötnos, jag älskar dej! Bara jag har dig så klarar jag mig fint genom dehär. Du är mitt bästa stöd, du är mitt allt! <3

2011-12-31 @ 18:14:17
URL: http://crushorcrash.blogg.se/
Postat av: Thezz

Klart jag alltid kommer vara där. Älskar dig gumman. (: <3

2012-01-02 @ 03:36:04
URL: http://freaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0