saknaden blir stor

Saknar då du höll om mig. <3
Detta år har varit en rätt fet nitlott, skulle kunna göra ett collage med alla jag förlorat iår, majoriteten är död tragiskt nog.
Jag funderar på att ta ut lite hemligheter så jag kanske får mindre att tänka på, men om jag berättar dom får jag ångest och ångrar det starkt. Kanske inte är redo att tala om alla mina hemligheter, inte än. Efter över ett år är jag ännu inte redo, kommer jag någonsin bli? Vem vet..

Den här dagen har iaf varit rätt bra. Vaknade av att dom skriker och bråkar utanför mitt rum, inte okej. Hatar bråk.
Klev iaf upp då och följde med mami och Johanna på affärn, sen åkte vi hem och jag duschade och käkade middag sen åkte jag och Johanna till min bror och hans flickvän och kollade på film. Nu inatt har jag suttit och försökt få i hörlur i örat men det går inte för smycket tar imot där bak.. Aja värt det! Sen har jag hett fast gummisnodd på mina ringar jag har till lillfingrarna för jag tappar dom annars hela tiden, dom är lite för stora. Men det blev bra nu. Tappar dom annars hela tiden och vill ju inte bli av med dom.

Vill inte skriva just nu, är för nervös och utslagen. Vi hörs när det blir bättre. Kanske imorgon om jag har tur. Haha den va rätt bra. Jag, tur..

Här är iaf mitt nya hål i örat som jag tog i tisdags.


Peace out! /t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0