Mysdag

Hello gullefjun.
Idag har varit så mysig. (':
Hade smink på mig idag för första gången på typ en vecka, känner att jag börjar landa nu igen.
Kunde inte sova inatt så ist för att prova somna vid 10-11 på förmiddagen så följde jag med mami ner på stan som skulle ha en ny bikini för hon ska snart åka till Turkiet. Hon hittade 2 jätte fina.

Vi gick runt på massa affärer och bara myste mest. Jag hittade ett par jeans shorts och en tunika/tröjja.
Och jag har letat som en tok efter ringar till mina lillfingrar då jag har väldigt små händer så dom måste vara ca 8 mm i diametern, och idag så ville mami på india och där fanns det! På rea också! Så glad. Jag köpte 2 stycken.

Vi var även in på indiska, älskar den affären. Där hittade vi en super fin mugg som jag är så kär i, den var också på rea så den följde med oss hem.
Sen åkte vi och handlade lite på Willys och där råkade vi riva ner en stor vattenmelon i golvet, haha opps.

När vi kom hem så gjorde vi hemmagjorda hamburgare, sen städade och tvättade vi massor.
Dog i sängen ett tag men blev väckt av mami och Johanna som sa att det fanns glass och hemmagjord chokladsås.
Inte helt fel att vakna till. (:

Inatt hamnade jag i det förflutna lite med massa minnes osv, och jag är stolt över att jag lät mig själv överleva.
Skrev ett brev till mig själv för inte så längesen, jätte personligt så jag säger inget om det men jag hittade iaf igår ett annat blev som jag skrev till mig själv när jag mådde inte som sämst men på väg dit. Jag var sjukt hård mot mig sjäv i det. Förstår inte hur man kan låta sig själv hamna där. Men jag överlevde en gång, nu gör jag det igen.
Jag är inte redo att lämna den här skiten än.
Så ni kan ju hälsa till satan, vi hörs!

Aja nu kom jag nyss in iaf då jag, mami och Johanna var upp på jordkullen en snabbis. Nu måste jag bädda sängen och trycka in alla kläder i garderoben.
Intresant inlägg, verkligen.


Jordkullen


Jaoo


Mami och Johanna


Elden





Mami


Johanna


Tröjjan/tunikan jag köpte.


Jeans shortsen.


Lillfinger ringen.


Och den andra ringen.



Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0