fuck my life

Första skoldagen=sög. Fick massa verktyg och mera arbetskläder. Är dock den ända 2an på hela bygg som har plattsättning så jag kommer måsta vara med vuxen eleverna typ hela tiden, och få vara nästan ingenting med min klass.
Får inte heller dra ut på praktik nästa vecka som alla andra, måste stanna inne med vux.. Min 7de iphone har nu gått sönder också efter 5-6 dagars användning, så nu har jag ingen väckarklocka tills imorgon och jag kan inte få tag på någon..
Min dator dampar sönder också så hälften av det jag haft på datorn är nu borta. Hmm, något mer som gått dåligt idag? Ah, jag har inte kunnat äta sen skol lunchen som bestod av lite makaroner och sallad. Somnade när jag kom hem också eftersom man inte får mycket energi av att inte äta och sen inte ha någon sysselsättning hemma.
Så nu kommer jag inte somna försen 4-6 imorgon bitti och det betyder att jag kommer försova mig.
Det är dock bra för då är jag hemma när Johanna kommer hem. Saknar henne och mamma som fan!
Säkert massa mer som gått dåligt idag men vafan jag orkar inte änns försöka tänka.
Nu ska jag gå och dö eller iaf drömma om att dö.

flm
Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0