Bloggdax, sovdax, skoldax.

ey.
Virriga dagar har gått och jag tänker inte nämna något då det är ett par stycken där ute som läser min blogg.
Kom hem igår iaf, städade, rensade rabatterna och tvättade och höll mig sysselsatt. Sen kom Emma och hämtade upp mig och Sofie så drog vi på coop och köpte chips och dricka som vi svullade, plus muffins som Sofie hade med sig! Sjukt att vi inte hamnade i koma.
Vi satt och pratade massa sen drog Emma och jag och Sofie fortsatte prata till imorse nån gång.
Idag har jag städat ännu mera och börjat gå igenom massa saker.
Snart är Kajsa här, hon ska sova här inatt så drar vi till skolan imorgon tillsammans.

Har sjukt ont i huvet och har ingen matlust, har försökt få i mig frukt men gick inte så bra.
Kanske jag saknar mami och Johanna för mycket? Aja saknar man någon kan man inget annat göra än att längta..
Jag drömde nån till sjuk dröm i förrgår igen, minns dock inte vad men minns att jag var rädd för den när jag vaknade.
Jag har tänt ett ljus också, för er. Ni som är sjukt saknad.

Nu ska jag sluta innan jag öppnar mig i bloggen, ska trycka i mig en ipren och försöka hitta något jag vill äta.
See you in school!
Peace out. /T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0