2011=sista?

2011 är inte mitt sista år!
Detta år har varit hemskt faktiskt. Min kära mormor gick bort och en gammal klasskompis som alltid var så glad då man träffade honom. Min älskade häst/bästa vän var vi tvungen att sälja också.
Den person som gjorde mig lycklig lämnade mig. Jag ramlade tillbaka i min depression och håller mig på avstånd från mina vänner. Jag är så arg och ledsen och känner verkligen mening med att gå upp ur sängen. Jag har börjat sova dåligt igen, är sjuk just nu också.
Jag har shoppat upp nästan 15 000 kr i sommar + litet tag innan. Alltså inget körkort för mig. Yejj!

Shoppar gör jag för att ha något att vara glad över, idag har jag köpt ett par skor, ett par stävlar, en resväska (fast jag inte änns ska åka nånstans) och godis.
Här är lite bilder på lite av det jag köpt i sommar. Ångest!


Begravnings skjortan jag hade på mormor
och Eduards begravning. Vila i frid.  



Smycken


Snö smyckena


Yran band, jobbade på yran första dagen så det blev inge 3dagars.


Sprit såklart till yran.


Jeansjacka


Ipod 160 gb classic


Köpte en digitalkamera äntligen så slipper man dra med systemkameran.


Mörkblåa är helt nya och dom ljusare var med på yran så dom är snart redo att kastas.





Mina klackskor eller vad man säger och mina älskade stövlar. Har tom på mig stövlarna inne nu. Älskar dom!


Min AIDS jacka, köper något varje år från AIDS/HIV kampanjen. I år blev det en jacka.


Köpte mina första solglasögon, inte vågat använda dom än. Känner mig som en nyckelpiga.


Vanilj parfym och Tease.


Strandkläningen som är lika lång som mig.


Röd huvtröjja, vit "kort tshirt" eller vad man kallar dom och ett svart linne.


Sjömans tröjja och genomskinlig tröjja.


Ful svart kjol och en vinröd vanlig tröjja.


Blomig tunika och ett vitt linne.



Vitt linne helt vanligt och gul huvtröjja.


Grå tjocktröjja, blomig bh, rosa bikini, rosa och svarta leggins.


Blomiga typ världens skönaste byxor och en as stor grå tröjja.


Jeans tröjja/jacka, mjukisbyxor shorts, trekvarts leggins.


Bruna trekvarts byxor, vit random tröjja, grått linne.


Energidrickor ofc.


Mörkblåa chinos, jeans shorts, rosa bh.


Jeans och ljusblå/gråa chinos.


Favorit halsbandet, fick det dock gratis för det var sönder så bara stenen är från
snö så drog jag på den på en helt vanlig silverkedja. Älskar det.


Mössa och googels till skidorna i vinter. Och cigg, röker inte just nu men dit har
det gått rätt mycket och kommer bli mer med tiden.


Resväskan jag ska ut och resa i mina drömmar med.


Köpte ett halsband till en student, värt det..?


Orange tubtop eller vad det heter, whatever.


Fucking handldensskyddet.


Smink, nagellack och ppiller.



I det svarta fodralet ligger min 6 eller 7 iphone så den har jag inte änns öppnat.
Och min kamera, batteriet dog så var tvungen att använda systemen så ni kan lika gärna få de den också då.


Aja där är det jag hittade nu som jag köpt nu i sommar. fyfan..
Har inge mer att säga nu, tänker inte gå ut i bloggen lika mycket som förr såatte.
Den 6e (idag) är en skitdag så jag ska anstränga mig allt jag kan så jag kan få sova fort hela dagen.

Har btw hittat dom finaste insperations bilderna men jag tror inte jag kan lägga upp dom för dom flesta är nakenbilder  så.. Men ni ska få nån iaf.











Milda bilder, älskar dom. Dom är fin.
Skriver ett annat inlägg nån dag om yran för nu brinner snart min dator upp.
Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0