Thezz is bAck

Hey!

Haha såg nyss att jag hade haft en gästbloggare. (:
Aja ja som Simpa sa har jag sovit såå dåligt och jag kan ju typ inte sova när jag e själv så det blir riktigt kul för kompisar som ska sova här, kam ju säga att jag somnar direkt. :P
Ja men jag å Simpa bara segade igår, chattade med William som nog e lite fundersam. Hatar ordet förlåt men sry. ^^

Idag äre filmkväll hos Kicki som väntar och övernattning där då. (:
Ska ta å höra av mig till henne och uppdatera henne om vad jag hittat på igår. (; Hihi
Bild kommer i veckan till er som inte själv märker det, och ni som sett håller tyst. Ska se hur länge det tar tills alla märker!

Ja men det var väl allt, ska äta frukost om ett tag tror jag. (:
Jag har iaf fått en ny mobil oxå!! en vit Iphone. <3 Löv it så skicka ett sma med ditt nummer och namn till 076-7797677 så jag får nummret. (:

Maia som är sötast i världen!
Som nu för övrigt äter upp min kod till SIM-kortet..



Min älskade mobil!
Skicka nummer!


Peace
fucking out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0