tbx?

Hey allihop!
Vet att jag inte uppdatera men det suger när bloggen e så ful. o.O
Måste hitta nån som kan göra en snygg header..
Aja det här har jag iaf gjort i veckan:
Måndags: Skolkade.. Typ sov hela dagen.
Tisdags: Skolkade.. Minns inte vad jag gjorde men antagligen kunde jag inte sova eftersom jag sov dagen innan..
Onsdags: Va på tekniken först sen hade jag sex och sammlevnad, kul först, sög sen..
Torsdags: Va på skolan, fick skäll för att jag skolkat.. Gick tidigare å va på ätstörningsenheten. Sög kewk! Så jävla less...
Fredag: Ja vad gör jag idag? Försov mig så jag ska på sista lektionen senare. Sen ska jag åka å byta staven i tungan. (y) Sen ikväll ska jag va me Ante. Å imorron ska jag å Fia ha filmkväll. (;

Jag har försökt börja skriva lite texter men eftersom jag e 100% nybörjare så suger dom! Är så jävla beroende av http://jramos.blogg.se/s blogg, kolla ni koller fastna direkt! Han har bilddagbok oxå, minns inte riktigt vad den heter men kan länka senare. (:

Här e iaf en text å skriv exakt vad ni tkr om den. Bara bra med kritik.
Det här är den längsta jag skrivit hittills. (:

Djur har en konstig syn på livet. Se på maskarna som lever under jorden och bara kommer upp då det är dåligt väder, och de dör i solsken.
Koalorna som endast äter eukalyptusträd som de blir hög av och de dricker aldrig ngt. De lever ensamma och är vanligtvis tystlåtna djur.
Vargen som också lever ett ensammt liv. De är flockdjur dock men lever en stor del av livet i sin ensamhet.
Och sen har vi människan som är social men ser man en ensam människa så anses den personen vara mobbad eller utstött på ett eller annat sätt, en varg då som anses vara en stor och stark individ som människan har stor respekt för. Varför anses då ensamma människor som svaga?

Det här är då ingen dikt dom ska rimma eller ngt, bara en ext som jag funderar på.
Ska fota i helgen när jag e med Fia så då kommer det nog lite bilder ska ni se. (;
Nu ska jag fixa mig för skolan å läsa lite mer texter från Javier.

Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0