Simon gästbloggar.

Hallå folket som följer ThereseFreaken.blogg.se. =)

Jahapp, ni undrar säkert varför i hela fridens helvete jag tog över ett inlägg av Freaken här? Jo Therese har helt slocknat här bredvid mig i hennes säng (och ja, vi är bara vänner). Hon har haft en fruktansvärt dålig sömn de två senaste nätterna, så jag lät henne få sova en stund. =)
Tyvärr kommer denna sömn inte vara speciellt länge, för hennes syster Johanna aka bråkmakarn är ute på äventyr skulle jag tro, och vi två har fått i uppgift att hämta henne någonstans i stan och eskortera henne tillbaka till Torvalla och familjen Perssons lägenhet. Men visst är det bra, för hem själv går hon inte. ;)

Jag själv sitter i Therese säng med datorn i min famn och förundras över hur hon kan sova bland min höga hård rocks musik som spelar och håller mig sällskap i denna ljuva försommar natt. För visst har det väl varit underbart väder i Östersund idag? Det måste understrykas.

Nej nu ska jag sluta förpesta denna blogg med mina konstiga kråkor till ord och meningar. Vi hörs och syns osv. Hej på er och sov gott. ;)

// Simon.

Kommentarer
Postat av: Thezz

Hahah Simpa!

Vackert inlägg. (;

2010-05-08 @ 10:17:51
URL: http://freaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0