Såna medelanden man vill ha när man kommer hem. (':

Min lilla syster Julia som är typ 7 månader satt med min tvillingsyster vid datan å ville skriva lite till mig. (':
Det här var vad jag fick.

Johanna: nu vill Julia skriva till dej  
Julia: n             
iuiii888
jkki j
z<wäöå<jkojlez<kjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjnm<

Gulligt! Här får ni en bild så ni kan inse hur über sött det här e!


Håller på med en text om hur jag ser mig själv just nu, om den är klar ikväll så lägger jag upp den.
Glöm inte komentera.. (;
Det blev inte lugnvik ikväll men imorron blire nog av ist. (;
Så jag var ute med grannen å fotat och sen tog vi longboarden å åkte till DOK å sa hej, saknar den tiden då man längtade tills man slutade skolan så man kunde åka dit direkt. Nu orkar man knappt åka ner till sin egna ögonsten till häst..
Aja jag lägger upp några bilder om en stund. (:

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0