Rensa!!

Hey!
Sitter å rensar väskan, fan va det behövs..! I min väska innan rensningen hittade man:

6 tuggummipaket.
Handsprit.
Äpple.
2 ciggpaket + en tändare.
Kortlek.
Tabletter.
Papper, tex till skoldoktorn, schema å ritningar och sånt.
Mp3n.
Reflex.
Massa hårsnobbar + hårnålar!
Smink.
Mina kort, tex leg å bank å det.
Salt. (?)
Halstabletter.
Skolböcker + miniräknaren.

Och efter min städning. (;

2 tuggummipaket.
Tabletterna.
Kortleken.
Snoddar och hårnålar.
Smink.
Korten.
En tändare men inga cigg. (;
Papper.
3 halstabletter.

Lite lättare blev den iaf. :P
Nu ska jag äta min favvo mat, fisk å potatis! :D
Förlåt för att jag tråkade ut er med mitt tråkiga inlägg. (a)

Bild på allt som var i den innan rensningen. :P


Peace out!

Kommentarer
Postat av: ...

handsprit? :O wtf?!

2010-05-14 @ 21:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0