Picccz

Hey!
Inatt chattade jag med William tills jag bokstavligen däckade. Kul tjej å chatta me som bah går å somnar..
Aja vaknade typ 14 och klev upp då å käkade sen skejtade jag ner till stallet å hjälpte till å fixa sommarhagen. Kasta massa träris elelr vad det heter å satte nya stolpar å plockade skräp. Sen mockade jag å sen kom mami å hämtade mig å Emma.

Kom hem å hoppade in i duschen å sen fixade jag mig sen drog jag och Johanna till Pether å Kicki där vi skulle ha filmkväll. (:
Det var jätte mysigt. (': Kollade på film å käkade fruktsallad. Pether hjälpte mig med min telefon oxå så jag fick massa saker till den. :D

Sen åkte vi hem å jag åt midda (kl typ 12 på natten) å sen gick vi ut å tog kort och flummade oss.
När vi skulle dra så stod det en kille typ vid huskanten å han typ bara stod där. (?) Så kollade jag typ han rakt i ögonen å bah "åh gud, jag fick en hjärtattack!" sen drog han å vi gick typ as nära efter han.
Sen när vi kom till tunneln vare nån annan som lät så sa jag igen "oj gud va rädd jag blev!".. Diskreta tjejen..
Aja as kul om ni skulle varit med! (;

Nu sitter jag bara hemma å segar, Johanna ska tydligen sova i mitt rum så det får hon väl då. Jag sover ju som sagt bättre med nån än själv.

Vill inte nämna ngt om hur jag får nu för det spelar ingen roll.
Här bjuder vi på 3 bilder från idag, det är allt ni får.

Sötnosen Johannna. <3



Tvillingarna päronsson.


Kioskmongo.



Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0