På brao veag. :D

Hey!

Var på föreläsningen idag med rymdkillen, trodde de skulle suga men jag gillade det. Vill fan bli rymdgubbe.. Men jag skulle aldrig klara å plugga allt man ska kunna.
När jag kom hem vid halv 5-5 så drog jag till stallet, red rätt länge sen mockade jag å tog in å fixade till alla hästarna. (:
Han skötte sig as bra idag, ingen avflygning! Sen skejtade jag hem. Känndes as bra att ha ngt att göra hela eftermiddagen faktiskt. Kom nu hem vid halv 10 så då käkade jag middag och sen segat vid datan.

Jag e rädd att vara ensam som jag nämt förut. Somnade bra igår då min syster var här inne hela natten men nu när jag e ensam så kommer jag nog vara vaken typ hela natten..
Imorron äre nationella prov i engelska oxå, kommer SUGA! Hatar verkligen prov.

Jag har nån kramp när jag andas djupt, gäspar eller skrattar, så jobbigt! Det typ går vid bröstet på vänster sida å ner vid magen å uppåt över axeln å dödar mig.. Jag fick jätte ont när jag red oxå så jag fick sitta å trycka in handen vid höften så kunde jag andas lite. Får gå till doktorn om det inte går bort om nån dag..

Det där blev ett långt inlägg. Skriver imorron igen.

I´m high all the time, high on life. And you are my heroine, and I need you to stay high.

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0