Niko.Otin!

Hey!
Kom nyss in och klockan e 03.34 och jag ångrar lite smått att jag drack 2 energidrickor.. Kommer aldrig kunna somna. -.-
Slut på cigg äre oxå, träffade Simon ett tag och fick en av han tack o lov.
Nu har jag absolut inget å göra å bara Johanna typ online på msn. Kul? NEJ!

Ikväll har jag iaf kollat på film med Marie, eller kollat å kollat vi pratade typ bara. Skulle se Bert men ah blev inte mkt tittande. Mami skjutsade oss till raggarn oxå innan så vi kunde köpa godis. (a) Så snällt. (L)

Imorron ska det bli fest/grillning men jag får se hur det går. Pallar INTE kliva upp kl 10 för att hinna med bussen så jag får se vart jag hamnar först.
Nu ska jag tråka sönder.. Fuck this!
Och ja handsprit?

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0