Nattbloggning.

Hey!
Sitter å kollar på ngt polisprogram och klockan e 2.18 just nu. Har ablolut INGET å göra!
Pratar lite halvt med Daniel i telefonen men han typ sover och så chattar jag med nån jag inte känner på msn.

Idag hade jag sovmorron till kvart i 2, AS härligt! Så hade jag matte sen idrott. Å idrotten var godis för ögat, filmade och det kommer läggas upp på facebook. Länkar senare. (;
Efter skolan bytte jag om å drog tillbaka till skolan å träffade Simpa, va med han ett tag på stan å pratade om allt å inget sen åkte jag hem å käkade midda. Sallad, mumms! Sen skejtade jag ner till stallet å fixade till hästen sen hem å duschade. Somnade i duschen. (?) Och jag tappade ner min kula till piercingen i läppen i avloppet oxå. (y)

Den satt jag mig vid datan å chattade med söt William å nå fler men minns inte vilka. :P
Nu har jag nyss plattat håret å sitter å äter på mörkchoklad.

Imorron ska jag vara med Steffe ett tag eftersom det int blev av idag. Sovmorron imorron igen till halv 12 å slutar kvart över 2. Härligare!! Sen e jag ledig tills på måndag.

Och på tal om brödrost så så fort jag lägger upp en bild på mig på bdb så lägger minst 3 till mig på msn, as störigt! Över kåta killar typ.. Bara å dizzzza!
Jag har kommit på att jag har blivit beroende av oboy... As gott! Dricker det nu å de e drömmeNNN!
Nu ska jag dricka mer oboy sem fixa mig för sängen å prova sova. (:

Godnatt på er!


Här e bild på det jag gjorde i fredags oxå, piercing i tungan. (y)
Och ja det gjorde ont, och har gjort ont i 4-5 dagar.


Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0