My sistahhh

Hey! Skrev nyss ett långt inlägg men råkade kryssa fel ruta så det försvann...
Ledsen att jag har haft dålig uppdatering, haft lite mkt att göra.
Hade iaf filmkväll med Kicki som somnade efter vi hade ätit glassen så jag kollade på den dåliga 2012 filmer själv. (;
Så smsade jag lite oxå. ^^

Igår var jag på sjukhuset för jag fick tydligen nån allergichock. Så jag fick ett piller så blev det mkt bättre. Och nu måste jag käka dom ett tag. När jag kom ut från sjukhuset började jag få andnöd å kramp varannat andetag.
Det stannade kvar hela natten ända till imorde då jag vaknade kl 20 i 6 av en kramp. Och som tur var så var William vaken så jag smsade med han tills jag somnade om och drömde en sjuk dröm. :P

Sen imorse tänkte vi att jag skulle till sjukhuset igen eftersom krampen var kvar men jag ville inte så jag drog till skolan ist. Det ända roliga som hände där var att vi fick börja se en film på samhällen ( the wave tror jag den hette) och den verkade helt okej. (:

Tvillingarna på sjukhuset.. Stammisar där vi.
Jag e helt röd av kliandet..


Efter skolan drog jag ner till mataffärn på stan å köpte min en påse torkade bananer å två chokladkakor.
Sen drog jag hem å käkade midda å chattade å lite sånt sen somnade jag i en halvtimme så nu kommer jag typ vara vaken hela natten.

Det jag köpte. (;


Mitt kvällsfika, har käkat as mkt tabletter idag..
Alla tablettaskar e inte med på bilden så det var inte bara dom där.


Sitter nu klockan 03.33 på natten å chattar med William. Tur att det finns fler nattugglor än bara jag. :D
Imorron börjar jag kvart i 2 så dt gör ju inget att jag inte sover inatt. (:
Ledig på torsdag och fredag, skönare!!

Imorron ska jag dra till skolan sen vara med Stefan på kvällen det var ett tag sen nu, ska till stallet en snabbis oxå.
Kan säga en sak till innan jag drar och ryser av Williams skrivande, och det är att jag mår faktiskt hyfsat bra! Det hjälper att jag fått mkt mer uppmärksamhet och då menar jag inte att jag gjort ngt för att få det men jag har fått det på andra sätt som får mig själv att må bättre. Känns as bra. (:
Och ni som inte klurat ut vad jag gjorde i fredags får se det på bild imorron kväll. (;

Peace out!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0