*Längtar*

Hey!
Har haft en lugn skoldag idag, slapp redovisningen och har nu alla nationella prov i engelska gjorda.
Efterskolan gick jag å fixade cash sen drog jag hem å typ somnade så nu e jag nyvaken å kommer antagligen inte kunna somna inatt heller.. Sov inatt sen inte natten innan.

Längtar som fan tills imorron! :D
I helgen ska jag från fredag till lördag sova hos Kicki och ha filmkväll. As mys!
Sen lördag till söndag ska jag vara med Simpa och missbruka energidrickor! <3
Sen på söndag ska jag vara lite med Marie oxå. ^^
Och så ska jag rida på fredag och söndag. (:

Måste typ snart gå å misshandla min syrra som inte har varit till stallet än å klockan e fan 5 över 8 nu! O:
Stackars häst, hatar när hon bara skiter i han.. </3

Hoppas på att få tbx min kamera nu snart oxå som jag lånat ut till min brosa så jag kan fota lite nu när allt börjar  växa fram.
Det är en jävla massa som har lagt till mig på msn från bilddagboken oxå, men det är väl bra tidsfördriv på nätterna antar jag.. :P
Nu ska jag städa min söta kanins bus och sen ska jag typ gå på toan å sen röka eller ngt.

Baby.


Peace out!

Kommentarer
Postat av: Simpa

Bör handla upp hela veckopengern för att ha råd med alla energidrickor vi brukar konsumera. :P

2010-05-06 @ 20:20:07
URL: http://milfhunter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0