juLiA

Heey!
Blir ett kort inlägg inatt, så opepp..
Jaa igår var jag då som sagt hos Fijah, as mys! Åt å drack å skejtade å lyssnade på musik å bara chillade. As nice!
Imorse tog jag bussen till skolan från Lugnvik så satt jag å hoppades hela tiden att min bräda skulle gå in i skåpet, och det gjorde den. :D
När jag kom till skolan började vi kl 13 å då skulle vi spela brännboll mot dom andra teknik ettorna, ett ord att beskriva våran klass presstation är BÄST!
Vi vann en av matcherna med 74-13. Det säger allt.

När jag kom hem  vid halv 4-4 så gjorde jag inte mkt..
Vid 5 så kom Julia hit för Johanna skulle vara lite barnvakt så fick jag hjälpa till. (:
Tog massa bilder på goknulen som skrattade å va så söt. <3
Vid halv 8 kom Lillemor å hämtade henne igen. Och imorron efter skolan så ska jag å Johanna köpa nå  kläder å nya skor sen åka till hackås. Och när vi kommer fram ska vi hjälpa till i fixa lite inför dopet som ska vara på lördag.
Sen på Lördag är det dop då rå då Julia ska döpas. Bilder hoppas jag på!!

Nu mår jag illa så jag ska ta en natt cigg å stänga av den kewk läskiga filmen som e på tvn på kanal 5 nu. o.O
Här e lite bilder sen ska jag sowwwwah. (:

Julia. <3



Baby.


Gladfis. (:


Bejbi.


Skattnissen, å pratunge! :D


Kärlek!



Älska bilden!!




Johanna somnade en stund så Julia provade väcka henne. ^^


Tillslut gav hon upp. <3


Peace out!

Kommentarer
Postat av: Stefan

Ne men då tjänar jag väl fortfarande inte mer än vad jag gjorde när jag gick i skolan? ;) lol

2010-05-28 @ 11:22:00
URL: http://stefanlindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0