Fukking less!

Heii! Hade nationella prov i engelska idag, det gick väl sådär. Man han ju alltid hoppas. (:
På rasten och efter skolan då var jag på sjukhuset och väntade på Johanna och Simpa som var där samtidigt. Träffade en hög och full gammal göbbe som började dricka öl på sjukhuset och prata om vilka han skulle slå ner å "knäka killarnas vingar"..

Sen drog jag hem å tog min powernap å nu sitter jag och kollar på Desperate houswifes. <3

Jag vill oxå säga att jag e jävligt less på min "farsa", det är inte en slump att jag varken har han på facebook eller änns har kvar hans mobilnummer. Jag vill inte ha med han att göra, och jag VET att han kollar min facebook så han får skylla sig själv att han ser vad jag skriver, och det är heller ingen slump att jag har så att man måste vara inloggad för att se min bilddagbok så låna inte någons för att kollla på min!
Finns det ingen stanns då jag ska få kunna skriva vad jag känner/tycker å hoppas på i livet tan att hela min "familj" ska läsa å bry sig. Ska jga hellre hålla det inne för att jag inte vill snacka om det?

Skitsamma, jag vet att min så kallade farsa läser min blogg å hoppas han tar åt sig att han ska släppa min å ALDRIG höra av sig igen för jag kommer aldrig prata frivilligt med han igen, jag kan snacka med hans tjej så jag får veta om min lilla syster är okej. Annat vill jag inte ha med han att göra alls!



Nu ska jag ut å röka och lugna mig..

Peace fakking out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0