eYY!

Hey, vaknade typ nyss. Vaknade runt 8-9 imorse oxå, har gjort det varje dag. Jobbigt. ):
Nu när jag tänker efter så e inte jag okej. Jag mår inte bra nån stanns. Och jag är livrädd. Livrädd för att vara själv och vad jag än ska göra vill jag ta med någon.
Och jag e inte okej så länge du finns, jag hittade en till som dig igår. Exakt lika, stackars tjejen.. Undra hur många det finns.

Idag ska jag träna så 5 kg kan fara av tills sommaren, det ända jag faktiskt är nöjd med på mig själv är mina armar men dom har jag lyckats förstöra själv. Fula ärr..
Sen ska jag duscha och sen blire väl sega vid datan.
Imorron lyfter jag luren och fixar en grejj som ni nog märker. (;

Nu ska jag kasta in mina tvättade kläder i garderoben sen käka frukost/lunch å sen träna.

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0