Ey!

Helloaa!
Har nyss kommit hem från affärn. Vaknade 13.37 idag å åt kladdkaka till frukost och nu sitter jag å dricker energidrick. Kärlek till dom!
Frågade mami idag om William kunde få komma hit i sommar och hon sa YES! :D Nu håller vi tummarna. (;
Idag vet jag inte vad som händer, min syrra ska ut å supa och jag får inte dricka än för min tungpiercing så jag får väl deppa ihop hemma.. -.- Kanske ska träffa Fia men jag får se vad som händer. (:

Jag e as pepp på sommaren nu iaf! Längtar som fan! Det här ska bli bästa sommaren som någonsin kommer upplevas. Stackars er som inte e född än..

Nu tror jag jag ska starta en film å mysa i det härliga vädret, gillar faktiskt regn. Det vet jag en till som gör, regnaskiduskus. <3
Nu ska jag dricka mer energidricka å mysa med kaninen med film. ^^



Just det! Jag ska ju sluta röka och det går inte så bra.. Men jag jopbbar på´t. (;
Följ denna blogg oxå! --> http://dorisochnemo.blogg.se/
Läs i bloggen deras varför dom bloggar. (;

Peace out!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0