die or fukking smile!

Hey!
Skulle gärna berätta om min dag men tydligen om jag skriver om mitt liv å mina problem så söker jag bara upppmärksamhet. Älskar att skriva av mig här för att det är som min dagbok utom att jag håller det privataste för mig själv.
Men okej vill folk inte veta om mitt liv varför då läsa min blogg? Den här bloggen om mig endast, jag bloggar inte direkt om nån annan?
Fuck u all! Vafan ska jag göra? Jag kan fan inte skrika mer! Jag har itne heller en tår kvar så jag kan inte gråta mer.
Jag tänker itne få fler ärr bara för att jag inte får hjälp, jag gör mig därför illa mig innifrån där ingen märker det.
Klaga inte, jag lever mitt liv som jag själv vill, eller vill men som jag väljer att leva det. Kan ju avsluta det när jag vill men jag är inte redo för döden än.

*Var iaf på ätstörningsenheten idag gick bra.
*Ridit och fixat i stallet.
*Skolan och prov.
*Gjort en hemlis. (;

Ska prata me Simpa nu. <3

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0