baKis

Hey!
Kul kväll igår! Träffade lite nytt folk å hade allmänt mysigt. (:
Jag la byxorna i ketchup igår oxå när jag kom hem(?). Var bakis/småfull när jag vaknade, haha. Skitsamma, imorse när jag vaknade så mådde jag inte bra för 5 öre..
Kl 12 åkte jag, morsan å Johanna å lämnade Johanna på busstorget i stan för hon skulle åka och vara barnvakt till Julia. <3

Julia.


Sen åkte jag å morsan till kvantum där hon bjöd på candy. Sen kom hon på att vi var tvungen att åka till stan igen å då började jag må riktigt illa men överlevde.. Sen drog vi till stallet å fixade allt till min baby så det var klart. Grattis till Lovis anjovis som fyller 4 år idag oxå! (:

Sen åkte vi hem å jag la mig i min kära säng å kollade på Cloudy with a chance of meatballs och sen Slumdog millionire. Vill så gärna kolla på Pojken i randig pjamas oxå men jag har den inte. /: Den e as bra!

Cloudy with a chance of meatballs.


Slumdog millionire.


Pojken i randig pjamas.



Snart ska jag å mami åka å köpa hem kebab å svulla. Ikväll har jag ingen aning om vad som händer. Ni kan ju höra av er om ni e sugen på å ses? (:

Ni ska få veta mina sjuka drömmar jag drömde inatt oxå! xD
Först vare ngt med att jag å 2-3 till var på godislagret och skulle köpa godis å de tjorvade sig men vi köpte huuuuur mkt godis som helst!
Och sen var vi tydligen på skolan (wargen) å jag å Amanda skulle på toan så var det as lång kö på alla tjej,- kill-toaletter så vi fick köa hur länge som helst sen när vi äntligen kom in så skulle jag tvätta händerna då blev det översvämmning av tvålen så det var skum överallt. :P
Massa mer hände men jag orkar inte skriva.

Fylleskada..


Min piercing har kännts lite idag men det kanske var för att jag drack igår eller ngt. Men nu känns det bra igen. Älskar den! <3
Nu ska jag fixa mig sen ska vi åka.

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0