08.27

Heey!
Ska bara berätta lite vad jag gjorde igår och förrgår. (;
Ehm..  I förrgår så var jag ensam hemma, inte kul! Jag va livrädd å as paranoid. Haha. När jag skulle sova så startade jag ett avsnitt om en anorexia tjej och såklart vaknade jag på morron kvisten livrädd! Jag drömmde alltså en mardröm av anorexia tjejer nu oxå.
Jag kan erkänna att jag har fobi för feta personer men nu har jag det för anorexia människor oxå..
Aja jag lyckades somna om, kärlek till min taklampa!!!!

Igår så var jag men Fijah i lugnvik. AS kul!! Vi skejtade hur mkt som helst. (;
Gick as bra! Fijah drog sin första wurpa men kom undan med ett litet skrubbsår. ^^
Jag fick även ett par AS snygga byxor av Fijah och en stav som jag kunde ha till bröstet. :D
Somnade tidigt igår oxå. :D Elller tidigt för mig, somnade strax efter 03.00.

Nu är klockan lite över halv 9 och jag har torkat å plattat håret och ätit lite frukost, läst älsklingsbloggen å tittat lite på Oprah. Min buss går 09.10 så jag ska gå å sminka mig å det nu.
När jag kommmer hem från skolan så ska jag lägga upp massa bilder från igår. (;

Just de, igår bytte jag stav i bröstet och kula till tungan. ^^
Nu ska jag dra, fuckers!


Jag i min über snygga pjamas. (; Tänkte bara om ni ville se kulan i tungan. (a)


Peace out!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0