03.04

Hey. Jävligt osugen på att blogga nu, har väl hamnat i en deppgrop igen.
Imorron är jag ledig för min klass har typ kemiprov hela dagen å jag läser inte det.
På torsdag har vi mentorsdag så vi ska spela brännboll även att alla vädergrejjer säger att det ska bli regn? -.-
Börar iaf kl 13 då så jag drar till Lugnvik imorron å sover över hos Fijah, skejtar å käkar lite gott å nördar tvserier. (y)

Jaa jag vet inte vad jag ska skriva, kan ju inte skriva hur jag mår eftersom då får jag hatsms eller mail om hur jag skriver "vad som helst" på internet.. Så fucking less på att alla styr mitt liv, önskar jag hade kraften att dra av linorna som dom styr mig med å gå åt ett eget håll..

Fick även veta idag att jag ska få IG i matte b, och va på UMO idag å de sög oxå kewk.
Jaa jag har fått nå jävla fel på min kropp nu oxå, får som myggbett överallt å de kliar så in i helvete.. Aja jag får väl leva med det antar jag.
Imorron flyttar Maia oxå till Oviken tror jag det var. )': <3

Här har ni lite bilder för jag har ingen lust å blogga nå mer nu.
Bilder från när jag va med Fijah å skejtade i Lugnvik, sorry att de tog tid..
Och jag har inte photo shop så alla bilder är oredigerade å mörka men jag e inte född för att göra er nöjd så. (;

Fijah.


Fijah.


Fijah.


Fijah.


Fijah med lurig blick.


Rumpbilden. <3


Jag å Fijah.


Jag å Fijah. <3


Fijah e snille å inser vad som står på skylten.. (;


Fijah drog sin första wurpa men den var mild. ^^


Fijah.


Fijah.


Det är allt ni får för stunden. (:
Klockan e nu 03.34 å jag ska ut å röka sen prova sova.

Peace out!!


Kommentarer
Postat av: Stefan

Hur menar du med villa? :P

Om jag fixar jobb kommer jag ju ha mer pengar än vanligt? (I)

2010-05-28 @ 00:29:35
URL: http://stefanlindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0