Yxa å baseboll fight.

Hey!
Sov hemma inatt, fyfan säger jag bara. Mardrömmar hela natten eller natt å natt jag somnade 5 å vaknade 12.
Skejtade idag, skönt som fan!!
Har varit med Stefan idag å Basse, när Basse hade dragit så ringde Stefans kompis som sa att vi skulle komma till Torvalla centrum för några hade slagits där med yxa å basebollträ, så typiskt Torvalla..
Aja vi drog dit å frös sen drog vi hem å nu har jag ätit midda å de så jag håller på å spy. Fick lite morfin så jag skulle bli trött men mådde bara mer illa av det.
Sitter å tänker på vad jag ska göra med mitt liv. Jag pallar knappt kliva upp på dagarna för allt är värdelöst men ah jag vill inte såra andra genom att ta mitt egna liv.
Saknar Jocke och tänker på hur han har det.
Tänker på min farsa och hur han har det men jag tänker inte åka dit, det går bara inte.
Tänker på hur min morsa känner sig, och hur jag ska kunna hjälpa henne.

Vet inte vad jag ska skriva för jag orkar inget. Vill inget heller. Väntar på att ätstörningenheten ska höra av sig nu oxå å hoppas det hjälper på ngt sätt att dra hit.

Igår var jag å morsan på bio oxå, det var mys. Vi ska börja göra saker lite då och då, det känns rätt bra.
Vi såg på flickan från ovan, den va sådär men shit the same. Efter bion var jag med Stefan och Johanna. Jag somnade hos Stefan och ville döda Johanna när hon väckte mig, sa typ att om hon skulle få stryk när vi gick hem så skulle jag inte bara se på.. Jag skulle hjälpa till men jag tog mig iaf hem.

Nu ska jag kolla på nya avsnitt av The big bang theory.



Hittade ingen bild från filmen vi såg igår så här e en på den bästa serien ist.


Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0