Torvalla.

Hejsan!
Är i Torvalla just nu, känns jobbigt men jag lyckas hålla tillbaka tårarna den här gången iaf.
Idag var jag på skolan, redovisade engelska bok, Tack Marie. <3 Och sen drog jag till skoldoktorn. Hon har tapppat hoppet om mig och tjatade på om BUP hur länge som helst. Men jag sa att jag inte tänker dra dit så hon gav upp efter lite mer än en timme.
Hon frågade oxå vad jag skulle göra efter jag varit där så sa jag att jag skulle hit och käka midda. Så sa jag att jag inte skulle käka ngt men vara med iaf när mami åt så frågade hon om inte vi kunde gå och fika. S: Jag sa lätt nej!

Efter det så åkte jag hem och träffade Johanna lite fort sen tog jag min käraste longboard ner till stallet å fixade där å myste med Freaken, Så härligt att pussa på han för han pussar tillbaka med kärlek, älskar den hästen.
Sen fick jag skjuts av mami hem och så duschade jag å sånt å nu är klockan 22.10 och jag ska snart åka med Micke hem till han igen.

Känns hopplöst att försöka fixa allt när till och med en doktor ger upp hoppet.. Hon sa att jag måste börja få medicinering för att bli bättre.

Shit the same, jag SKA bli bra. Fuck allt annat.
Imorron åker jag till Torvalla igen och är här över helgen. Hoppas det går bra utan tårar.
Nu ska jag dra på mig strumpor och snart åka.
P.S Jag lägger in nå bilder i helgen för jag har ingen sladd med mig till Micke.

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0