Torvalla över helgen.

Hey!
Nu är jag i Torvalla över helgen så jag hoppas det går bra, utan tårar å skit.
Ska ner till stallet snart men det blev en jävla snö/vind storm.. Kul. Tänkte skejta dit oxå men visst nu går ju det så bra. Men jag tror jag gör det ändå så kmr jag hem och ser ut som en snögubbe. Det börjar ju skina upp lite så. (:

Ikväll ska jag vara med Stefan och jag sover nog där så jag slipper sova själv här. Ska fixa lite här hemma å kanske nörda lite tv-spel sen stallet sen blire ut. Hoppas på en rolig dag.
Har jag föresten sagt att jag fick sommarjobb första perioden på ett äldreboende på Försön?

Jag vill bara säga två saker och det är:
1. Jag hatar lögnare och dom som inte vågar säga vad dom känner och vara dom dom är, ingen vill att ni ska vara som alla andra i mängden. Jag gillar bara dom som är sig själv i ALLA lägen.
2. Jag vill inte prata om mina problem med nån, undrar ni ngt kan ni skriva det i en kommentar så bloggar jag om det för här är det ända stället jag tänker snacka om hur jag mår och allt.
Pallar inte att alla som inte har nån aning om hur det är att må så här dåligt ska hjälpa.

Bilder kommer imorron för Micke har inte kommit med min väska än där jag har kameran, ni får en bild från i sommras ist, tack å hej.




Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0