Spy eller inte det är frågan..

Hey!
Idag var jag på skolan å segade, hoppade över lunchen å satt å pluggade ist. Höll på å få kramp vid halv 4 då jag slutade halv 5. Fast jag drog tidigare.
Efter skolan drog jag hem å åt ris. <3 Sen tog jag en powernap å sen skejtade jag ner till stallet. Sen fixade jag där å blev kär i min bästa häst. <3 Sen kom morsan å hämtade mig å Emma så åkte vi hem. Å nu sitter jag här å önskar jag kunde dö.

Mår as illa, vet inte varför å jag vet inte om det är värt å spy för jag e fan rädd för det ja.
Imorron ska jag som sagt till bygg å sen på idrotten emn jag orkar inte matten, då jag slutar halv 12. :P
På onsdag sak jag ju till media å blir borta hela dagen från skolan å på torsdag slutar jag kl 1 tydligen å sen på fredag är jag ledig! Så jävla chill vecka!

Sitter å äter midda nu oxå, svamp å creme fresh. Jag vet inte vad de e med mig men jag älskar verkligen creme fresh. S:
Å på tal om brödrost så e STEFAN LINDHOLM underbar och bäst! Den som säger imot åker i backen.
Aja nu ska jag duscha å tvätta piercingen lite sen röka å sega vid datan och om jag har tur dö.

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0