Piercing!

Hey bitches!
Nu har Thezz här piercat bröstet, trodde de skulle göra ondare men nejdå. (;
Vart aldrig nervös men när nålen kom fram kan jag lova att man kände hjärtat. Men det gick braah. Fick även se lite piercingar på dom som var här när jag tog, gilla. (y)
Nu har jag tvättat lite å ska tvätta lite mer snart så det blir riktigt rent. Imorron ska jag skaffa lite speciell tvål att tvätta med och sen vet jag inte. Kanske vara med Stefan? (:

Jag har varit med Marie idag oxå å Carro om hon hette så. :P Snodde ett nice armband å sen segade vi bara tills Johanna ringde å sa att hon å morsan skulle hämta mig så vi kunde dra å köpa nya skor.
Hittade ett par men fick dom såklart inte. Kändes som när man ger att barn godis och tar det ifrån det.. Inte kul..

Aja nu ska jag tvätta å sen invänta Stefans samtal.

Inte min bild. (:



Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0