Inge internet. O:

Hey!
Igår var jag och Johanna med Stefan å Dillner, jag å Johanna drog ner till Stefan där dom var å sen drog vi med dom ut å bort till raggarn för vi va jätte sugen på godis. När vi gick från raggarn hade ingen godis men alla drickor. (; På baksidan av min och Johannas så står det en berättelse. Haha.
Här har ni historian som stod på baksidan av den sorten vi köpte.

"Drakarna är facinerande. Ständigt på jakt efter en prinsessa att låsa in i nåt torn. Och deras diet på tappra unga män verkar göra susen. Du vet, drakar kan spruta eld och bita genom betong. Men vad ska vi göra för att få lite extra bett i vardagen? Att käka unga män känns moraliskt fel. En dryck med smak av drakfrukt kanske kan va nåt? Drakfrukt låter... Mäktigt. Du kommer visseligen inte nysa svetslågor eller tugga betong efter några klungar. Men den psykologiska effekten av att dricka nåt som innehåller c- och b-vitaminer och ordet drake ska inte underskattas."



Asså hahaha! Älskar drickan Den e god oxå. (; Märket heter glacéau vitamin water.
Idag har jag skejtat lite å nu ska jag städa å fixa lite me kaninen å prova få igång internet. Ikväll kanske jag å Johanna e med Stefan, det vet man aldrig. (:
Nu ska jag ut å röka sen jobba på.

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0