Home, but not sweet home.

Hey!
Kom nyss hem typ, åkt bil 6-7 timmar igen. Suger att vara hemma igen! Skulle igentligen åka nu igen då jag och Johanna ska gömma oss lite men vi va tvungen att vänta tills imorron för att få åka.
I Gävle var jag med Basse, Theo, Helena å Moster + henne man. Och min morsa å syrra såklart.
Vi va å skulle shoppa två dagar, en dag i köpcentret och en dag på stan. Hittade ett par brallor på stan sista dagen. (:
Johanna har varit sjuk typ hela tiden men jag har ju iaf haft Theo. <3
Snart ska jag vara med Stefan och Johanna. Imorron åker jag och Johanna och gömmer oss. På torsdag kmr jag hem igen för på fredag ska jag på möte på familjerådgivningen..

Tkr jag skött mig sjukt bra med ätningen och rökningen när vi var borta men nu kmr vanorna tbx, men de känns skönt för min skull.
Önskar bara att jag kunde vara gladare. Så fort jag såg Torvalla-skylten så fick jag halft panik och kunde inte andas men skit the same om jag dÖÖhr. Hoppas du snart slutar hugga mig i ryggen, det börjar kännas å jag gillar inte den sortens smärta.

Jag köpte ett par grymt snygga brallor i Gävle oxå, de va en kille där som fattade min stil till 100%. Älskar han! Satt han fixade fram massa kläder som jag provade. (;

Jag och Theo och Nino hade mysigt pjamasparty oxå och så kollade vi på Lejonkungen. Sen kliade jag Theo på ryggen tills han somnade, så jävla söt! <3

*Saknar dig.*


Bilder från Gävle.
Johanna sötisen. <3



Moster Titti. ^^



Johanna och Bästa Theo. <3<3



Jag å Johanna fick bra dryck. (;



Nått mongo som sprang in å spÖha alla och Kusin Basse.





Vi spelar alltid Yatzy när vi är i Gävle så de blev ju såklart då med, det sög! Jag kom näst sist..




Basse spÖhar Weiler. (;




Förvånade åskådare?





Efter Yatzyn svullade vi glass med maränger å chokladsås och alla uton jag fick banan..




Weiler å Nino. (:




Älskade byxorna. <3





Bästa tvillingarna. <3
En glad å en inte. (;
Löv yah Johanna! <3




Kommentarer
Postat av: Johanna Persson

Älskar dej me, men du lovade att inte lägga ut bilderna -.- jag ser ju ut som ett bluffmongo på alla! <3

2010-04-06 @ 17:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0