Hemmahhhh

Heyy....

Idag har jag varit på familjerådgivningen å de sög kewk!  Hon sa att jag å Johanna har problem med spriten och jag blir tvingad att börja gå på ätstörningsenheten, för jag ångrade mig ju och ville inte bli anmäld dit men nu måste jag.. Kul.
Jag å morsan ska tbx bara vi två om typ 2 veckor för de verkade som att jag hatade henne (konstigt?).

När vi åkte hem va jag å Johanna så hungrig att vi stannade å köpte nå bröd som va gött så ringde Jocke så när jag kom hem skejtade vi lite. (:
Ikväll händer nada, typ säga hej till nå kompisar sen vet jag inte.
Jag ska spÖha mitt knä nu som inte verkar vilja släppa smärtan så ska det få mer å bita i.




Heråååaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0