Fia e heeear!

Heeeey!
Sitter här i Mickes lilla hus med Fia, Micke har dragit en stund. (:
Vi försöker få eld på brasan men det ryker bara..
Idag har jag varit i skolan, rätt soft. Sen var jag på stan och träffade Evve. Sen kom Micke och hämtade mig så åkte vi och hämtade Fia sen åkte vi och handlade och hämtade ut massa kläder! :D Sen åkte vi hit och Micke gjorde mat medans jag och Fia chillade och babblade på som vi gör. Nu började Matilda brinna äntligen! (det är spisen eller vad det heter).
Micke åkte ju iväg så jag å Fia gick ut å rökte och pratade på massa och det känns as bra med henne här. Det gör det verkligen.
Snart kmr nog Micke tillbaka och då blire mer babbel.
idag kan jag rätta till orden med att jag mår rätt bra. (:
Tack alla som kollar bloggen oxå! Igår var det 49 st som kollade bloggen, as kul! :D

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0