EEyyJE!

Hey!

Min vecka blev fukked up såklart. I tisdags var jag på bygg och det verkade as kul. Ska söka det som första handsval. Och sen i onsdags var jag inte till media utan jag drog dit idag ist med Denise. Det var.. kul. Asså det verkar helt okej men jag vill inte jobba så mkt vid datan som dom verkar göra. Så det blir mitt andra val.
Var till UMO idag oxå, Johanna dissade mig så jag fick gå själv. Så orkade jag inte äta ngt heller då så jag åkte hem ist. Träffade en gammal klasskompis på busstorget så jag tog samma buss som han å pratade typ hela vägen hem.

Så när jag kom hem skejtade jag ner till stallet å skulle rida Bejben, for såklart av han å landade på röven. Så J***A ont! Började faktiskt gråta men det hade nog med lite mer än med bara rumpan att göra. Men utom det var han as duktig.

Nu har jag nyss duschat å är faktiskt redan trött. Kanske ska kolla på lite serier eller ngt tills jag somnar?
Imorron kanske jag följer morsan till mormor ett par timmar sen på kvällen ska jag ut å supa såklart! Ska träffa massa kompisar så det blir chill, fast nae. (;

Jag har bestämt 2 saker nu oxå fast det är hemligt, ni får nog se inom ett tag om det kommer upp nån bild på skönheterna. (;
Jag lovade ju lite bilder, här har ni skit bilder då jag inte orkat tagit nå bra, kan inte det heller men.
Ni får några gamla bilder oxå.


Kärlek.



Cucumber.




Lagade gipset i sommras med silvertejp. Lagat under ifrån där
min brosa hade ritat en döskalle.




Min vackra baby!



Molle tvEtar  Maia.




Och Maia tvättade Molle.


Min man Steffe. För facebook ljuger aldrig.



Nu orkar jag inge mer för tillfället.
Nu ska jag ut å röka sen döda toarullen.

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0