Die!

Hejhopp.
Igår var jag ute och gick mellan typ halv 4 å halv 7 å gick, kom in å somnade vid 7- halv8 och vaknade halv 14 idag.
Vaknade av att jag grät. Grät tills jag tog mig ut och drog till stallet. Skejtade dit, sjukt härligt.
Red Freaken först innan mockningen, kändes så jävla bra att få släppa han å få känslan att man flyger fram för det går så fort.
Önskar jag kunde släppa känslorna i farten..
När jag kom tbx till stallet fick jag de ledsnaste smset i mitt liv. Jocke ska flytta till Sala imorron och inte komma tbx antagligen. Så direkt när jag kom hem träffades vi och sa hejdå.
Saknar han redan, grät påvägen hem och kunde inte sluta, gråter än..
Nu vill jag dö mer än någonsin.

Fuck mitt liv! Vafan har jag gjort för att förtjäna att må såhär?
Bli inte ledsen om jag en dag inte är kvar, jag kommer ha det en miljard bättre än det jag har nu.





Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0