Chill dag.

Hey!
Idag har jag varit på skolan, det var as chill. Satt vid datan på varje lektion.
Efter skolan drog jag hem å käkade å sen kom brosan å skjutsade mig till stallet. Så var jag där lite å sen skejtade jag hem å duschade å sånt sen kom Stefan hit så har vi garvat hur mkt som helst och kollat på serier. (:

Nu e jag ensam hemma och mår bajs, hatar att inte kunna vara ensam.
Önskar folk kunde sluta att snacka om mina problem oxå för jag mår bara sämre av det.  Ge upp som jag gjort..

Nu ska jag se mina nya avsnitt av The big bang theory. <3
Ska typ fota imorron tror jag så då blir det eventuellt bilder.
Ska igentligen på Barn och Fritid imorron oxå men jag orkar inte.

Saknar dig som satan i gatan.



Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0