32 läsare!

Hey!
Tack alla bästa läsare som kolla bloggen! Idag äre 32 st som kollar den, det gör mig glad. (:
Idag har jag varit med Stefan och Johanna å Emma. Vi har pratat sönder skallen typ.

Nu när jag e ensam hemma så blir man fort depp igen, mår mkt bättre än jag gjorde förut för det känns som att jag kunnat tagit tag i mkt i veckan men det är sååå mkt kvar.
Mycket kommer hända mig från nu och framåt och jag vill helst inte missa det men man vet aldrig vad som kan hända.
I veckan ska jag redovisa en skitsak på skolan imorron, på tisdag ska jag till bygg på studiebesök å se om det är det jag ska välja som etta eller media. På onsdag ska jag till media å kolla igen, hoppas det blir roligare nu. (:
På torsdag ska jag till UMO och sen ska jag å Johanna dra å käka kebab, första gången på ett år minst.
På fredag ska jag ut å supa! Ska grilla först typ med Emma å Johanna får se om nån fler hakar på sen ska vi supa ihjäl oss. (;

Piercingen läker jätte fint och jag ÄLSKAR den!
Ska börja träna nu till veckan. Har ju fan gått upp 2kg på två veckor! Herre jisses!
Kan inte nån typ snälla komentera om vad ni vill läsa för jag vet inte vad jag ska skriva riktigt. Typ om hur jag mår, vad jag gör, tips på tex mat osv eller ngt helt annat?
Nu ska jag sega vid datan tills jag somnar om jag lyckas somna då jag e as pigg.. -.-

Lovar er bilder nån dag nu oxå, ska fan ta å dra ut mig å fota lite. Annars tvingar jag i mig typ en flaska olja eller ngt. (;
Älskar Stefan Lindholm btw. (:

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Stefan

först av allt tycker jag du kan sluta med alla feta stilar och snestilen, det är grovt jobbigt att läsa med det :P



det du kan börja skriva mer om är ju hur underbar jag egentligen är, och göra det detaljrikt så dina läser inser hur underbar jag är! <3

2010-04-26 @ 01:31:59
URL: http://stefanlindholm.blogg.se/
Postat av: Thezz

Hahaha!

Jaa men det ska jag börja skriva, du e såå underbar du. (; <3

2010-04-26 @ 22:05:32
URL: http://freaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0