-Sick-

Hej!
I torsdags var jag till skolan å efter det träffade jag Isaak som följde med mig å köpa en tvål till piercingen. Sen drygade vi på på stan tills Johanna kom dit så drog vi till UMO och sen gick vi och käkade på te huset. As gott!
Sen hem och skejtade ner tilll stallet.

Igår var jag på skolan å sen var jag ner till stallet å red pållen. Han har verkligen överskottsenergi! Jag for av en gång å hade inget ridspö så jag fick använda handen å slå till han på rumpan några ggr då han töntade sig för ingenting. Såå störigt, måste rida han mkt mer nu så han inte blir sådär! Kungen fyllde 19 år oxå. ^^
På kvällen var jag med Stefan å jag var såååååå tråkig. Sov typ hela tiden känns det som å idag e jag såklart sjuk..
Har haft mardrömmar hela natten som alltid när jag sover hemma. Hatar det, jag e typ rädd när jag e vaken nu oxå.
Skitsamma jag e as trött e täppt å feber å bajs. -.- 

Ikväll ska jag vara med Stefan igen om jag inte e sjuk för då äre typ ingen mening att tråka ut han bara för att jag inte orkar göra ngt. Nu ska jag snart ut å röka å möta en söt flicka som ska ha en kul kväll å sen ska jag typ duscha å sen sova lite mer.

Lovar att jag ska ut å fota snart så det kommer lite bilder, idag äre perfekt väder men jag får se hur mkt jag orkar göra idag.

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0